2021-08-03 در 11:08 ق.ظ
#2917
درباره جواب مرتبط با ارت پیت می خواستم درباره تست و اندازه گیری از طریق قطع ارتباط بیشتر توضیح دهید و چرا فقط در نوترال ترانسها از ارت پیت استفاده می کنند ؟
درباره جواب مرتبط با ارت پیت می خواستم درباره تست و اندازه گیری از طریق قطع ارتباط بیشتر توضیح دهید و چرا فقط در نوترال ترانسها از ارت پیت استفاده می کنند ؟