2021-08-03 در 11:08 ق.ظ
#1257
خب معلوم است خود دونده زیرا : سطح پاها بیش تر بوده در نتیجه اصطحکاک بیش تری در قسمت متحرک داشته و این که ماهیچه بیش تری داشته که باید انرژی اش توسط بدن تامین می شده ! و پاهای حجیمش فقط استقامت او را زیاد می کرده !
